Tuesday 29 May 2018

Magsiling Kamo Huo ukon Indi

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Hunyo 16, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa Nahauna nga Libro sang:
Mga Hari 19:19-21
Si Elias naglakat kag nakita niya si Eliseo nga nagaarado sang dose ka paris nga mga baka. May onse ka paris sa una niya kag nagaarado sia sang katapusan nga pari. Gin-uba ni Elias ang iya kunop kag gintaklap kay Eliseo. Dayon ginbayaan ni Eliseo ang iya mga baka, kag naglagas kay Elias kag nagsiling, “Mahalok anay ako sa akon amay kag iloy sa pagpaalam sa ila, kag dayon magaupod ako sa imo.” Si Elias nagsabat, “Sigi, balik ka. Wala ako nagapugong sa imo!” Dayon si Eliseo nagbalik sa iya mga baka, gin-ihaw niya ini kag gingamit niya ang mga gota nga gatong sa pagluto sang karne. Ginhatag niya ang linuto sa mga tawo kag ginkaon nila ini. Dayon naglakat sia kag nagsunod kay Elias subong iya kabulig.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 16:1-2, 5, 7-8, 9-10
(S) Ikaw, O Ginoo, ang tanan para sa akon.

Apini ako, O Dios, kay nagadangop ako sa imo agod indi maano. Nagasiling ako sa GINOO, “Ikaw ang akon GINOO, kag ang tanan ko nga mga kaayuhan nagikan sa imo.” Ikaw, O GINOO, ang tanan para sa akon, kag imo ako ginahatagan sang tanan ko nga mga kinahanglanon, yara sa imo mga kamot ang akon kabuhi. (S)
Nagadayaw ako sa GINOO, kay ginatuytoyan niya ako, kag sa kagab-ihon ang akon konsyensya nagapaandam sa akon. Malapit ang GINOO sa akon sa tanan nga tion, malapit sia, kag wala gid sing may makatublag sa akon. (S)
Gani puno ako sing kalipay kag kasadya, kag pat-od gid nga indi ako maano sa tanan nga tion, kay indi mo ako pagpakadtuon sa kalibutan sang mga patay, indi mo pag-itugyan ang imo ginahigugma sa kadadalman. (S)

Aleluya:
Mga Salmo 119:36, 29
Hatagi ako sing handom sa pagtuman sang imo mga pagsulondan, O Dios, kag sa imo kaayo tudloi ako sang imo kasugoan.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 5:33-37
“Inyo man nabatian ang ginsiling sang una sa inyo mga katigulangan, ‘Indi ka magsumpa sang indi mo man lang pagtumanon, kundi tumanon mo ang imo ginsumpa sa Ginoo.’ Pero karon nagasiling ako sa inyo: indi kamo magpanumpa kon magsaad kamo. Indi gid kamo magsumpa nga nagasiling, ‘Saksi ko ang langit,’ kay amo ini ang trono sang Dios; ukon magsiling, ‘Saksi ko ang duta,’ kay amo ini ang tulongtongan sang iya mga tiil; ukon magsiling, ‘Saksi ko ang Jerusalem,’ kay amo ini ang siyudad sang gamhanan nga Hari. Indi ka man magpanumpa nga nagasiling, ‘Bisan utdan pa ako sang ulo,’ kay indi ikaw makapaputi ukon makapaitom sang bisan isa lang ka nahot nga buhok. Magsiling kamo ‘Huo’ ukon ‘Indi’ kay ang bisan ano pa nga dugang sini, nagagikan sa Yawa.” 

Hunyo 15 | Hunyo 17

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...