Wednesday 23 May 2018

"Ang Asin para sa mga Tawo kag ang Kapawa para sa Kalibutan"

Liturhiya sang Pulong
(Martes, Hunyo 12, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa Nahauna nga Libro sang:
Mga Hari 17:7-16
Sa wala madugay, tungod nga wala sing ulan, ang sapa nagmala. Dayon ang GINOO nagsiling kay Elias, “Karon kadto ka sa banwa sang Sarepta nga malapit sa Sidon kag didto ka magpuyo. Ginsugo ko ang isa ka babayi nga balo nga nagapuyo didto sa pagpakaon sa imo.” Gani si Elias nagkadto sa Sarepta, kag sang pag-abot niya sa puwerta sang banwa nakita niya ang isa ka babayi nga nagapangahoy. Nagsiling sia sa babayi, “Palihog paimna ako.” Sang nagalakat ang babayi sa pagkuha sing tubig nagsiling pa gid sia, “Kag dalhi man ako sing kalan-on.” Nagsabat sia, “Sa ngalan sang buhi nga GINOO nga imo Dios, nagasumpa ako nga wala ako sing kalan-on. Ang nabilin ko nga arina isa na gid lang ka hakop sa yahong kag diutay nga lana sa tibod. Nagkari ako diri sa pagpangahoy agod sa akon pagpauli maluto ko ang diutay nga nabilin para sa akon kag sa akon anak nga lalaki. Amo na ini ang katapusan namon nga pagkaon kag dayon mapatay kami sa gutom.” Si Elias nagsiling sa iya, “Indi ka magpalibog. Lakat ka kag magluto sang inyo pagkaon. Pero lutoi anay ako sing diutay nga tinapay sa imo arina kag dalha diri sa akon, kag dayon lutoa ang nabilin para sa imo kag sa imo anak. Kay amo ini ang ginasiling sang GINOO, ang Dios sang Israel, ‘Ang yahong indi maubosan sing arina kag ang tibod indi maubosan sing lana tubtob sa adlaw nga ako, ang GINOO, magapadala sing ulan.’” Ang balo naglakat kag ginhimo niya ang ginsiling ni Elias, kag tanan sila wala mawad-i sing pagkaon sa sulod sang madamo nga mga inadlaw. Subong sang ginsaad sang GINOO paagi kay Elias,  ang yahong wala maubosi sing arina kag ang tibod wala maubosi sing lana.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 4:2-3, 4-5, 7-8
(S) O Ginoo, ginhatagan mo ako sing kalipay.

Sabta ako sa akon pagpanawag, O Dios, nga akon mangangapin! Sang yara ako sa kalisdanan, ginbuligan mo ako. Maluoy ka sa akon, kag pamatii ang akon pangamuyo! O mga tawo, tubtob pa bala san-o ang pagpakahuya ninyo sa akon? Tubtob pa bala san-o ang inyo paghigugma sa walay pulos? Kag ang pagpangita sang kabutigan? (S)
Dumdoma nga ginpili sang Ginoo ang mga matarong nga mangin-iya kag iya ako ginapamatian kon magpanawag ako sa iya. Magkahadlok kamo kag indi na magpakasala; nahanungod sini magpamalandong kamo sing madamo kon kamo maghigda sing tadlong sa inyo higdaan. (S)
O GINOO, tamda kami nga may kaluoy! Ang ginhatag mo sa akon nga kalipay labi pa sa kalipay sang may madamo nga kalan-on kag ilimnon. (S)

Aleluya:
Mateo 5:16
Dapat ninyo pasigahon ang inyo kapawa sa mga tawo agod makita nila ang inyo maayo nga mga binuhatan, kag magadayaw sila sa inyo Amay nga yara sa langit.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 5:13-16
“Kaangay kamo sang asin para sa mga tawo. Pero kon ang asin indi na maarat, wala na sing paagi nga mapaarat pa ini. Wala na ini sing pulos kundi itampok sa dalan kag tapakon sang mga tawo. “Kaangay kamo sang kapawa para sa kalibutan. Ang siyudad nga napatindog sa ibabaw sang bakulod indi matago. Wala sing tawo nga nagasindi sing suga nga takluban man lang niya ini sang sulokban, kundi ginabutang niya ini sa tulongtongan agod maiwagan ang tanan nga yara sa balay. Subong man dapat ninyo pasigahon ang inyo kapawa sa mga tawo agod makita nila ang inyo maayo nga mga binuhatan, kag magadayaw sila sa inyo Amay nga yara sa langit.”

Hunyo 11 | Hunyo 13

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...