Tuesday 30 January 2018

Ginpang-ayo ni Jesus ang Madamo nga mga Tawo

Balasahon Subong nga Adlaw
(Domingo, February 4, 2018)

Nahauna nga Balasahon:
Job 7:1-4, 6-7
Ang kabuhi sang tawo kasubong sang isa ka soldado nga ginapilit sa pag-alagad, subong sang pangabuhi sang isa ka mamumogon, subong sang isa ka ulipon nga nagahandom sang mabugnaw nga handong, subong sang isa ika mamumogon nga nagahulat sang iya suhol. Bulanbulan nagahimo ako sing bulohaton nga wala sing pulos, ang tagsa ka gab-i nagadala sa akon sing kasubo. Kon maghigda ako sa pagtulog, kahinay sang paglakat sang mga inoras, nagabulobaliswa ako sa bilog nga gab-i kag nagahandom sang kaagahon. Ang akon mga inadlaw nagtaliwan nga wala sing paglaom, nagtaliwan nga madasig pa sa lansadera sang manughabol. Dumdoma, O Dios, ang akon kabuhi subong lamang sang hangin, wala na ako sing kalipay.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo  147:1-2, 3-4, 5-6
Dayawa ang GINOO! Maayo ang magkanta sing mga pagdayaw sa aton Dios; manami kag nagakabagay ang pagdayaw sa iya. Ang GINOO nagapatindog liwat sang Jerusalem; ginapabalik niya ang mga bihag. Ginapabakod niya ang nadulaan sing paglaom, kag ginabugkosan niya ang ila mga pilas. Ginpat-od niya ang kadamuon sang mga bituon kag ginatawag niya sila sa ila mga ngalan. Daku kag makagagahom ang aton GINOO; indi matungkad ang iya ihibalo. Ginabayaw niya ang mga mapinauboson, pero ginadugmok niya ang mga malaut sa duta.

Ebanghelyo Subong nga Adlaw:
Marcos 1:29-39
Naggwa sila sa sinagoga kag nagkadto dayon sa balay ni Simon kag ni Andres nga upod si Santiago kag si Juan. Ang ugangan nga babayi ni Simon nagahigda nga may hilanat, kag sang pag-abot gid ni Jesus ginsugiran sia nahanungod sa iya. Ginpalapitan sia ni Jesus, gin-uyatan sa kamot kag ginpabangon. Nag-ayo sia gilayon kag nag-amuma sa ila. Sang sirom na, sa tapos matunod ang adlaw, ang mga tawo nagdala kay Jesus sang tanan nga mga masakiton kag sang mga ginagamhan sang yawa. Ang tanan nga mga pumoluyo sang banwa nagtilipon sa atubangan sang balay. Si Jesus nagpang-ayo sing madamo nga may mga nagakalainlain nga mga balatian kag nagtabog sang madamo nga mga yawa. Wala niya pagtugoti nga maghambal ang madamo nga mga yawa, tungod kay nahibal-an nila kon sin-o sia. Madulomdulom pa sang masunod nga aga, si Jesus nagbangon kag naggwa sa balay. Nagkadto sia sa naligwin nga duog sa gwa sang banwa sa diin sia nagpangamuyo. Pero si Simon kag ang iya mga kaupdanan nagpinangita sa iya. Sang makita nila sia nagsiling sila, “Ginapangita ka sang tanan.” Pero nagsabat si Jesus: “Kinahanglan kita magkadto sa kaingod nga mga banwa. Kinahanglan magwali man ako didto tungod kay amo ini ang kabangdanan sang akon pagkari.” Gani ginlibot ni Jesus ang bug-os nga Galilea kag nagwali sa mga sinagoga kag nagtabog sang mga yawa. 

Ikaduwa nga Balasahon:
1 Corinto 9:16-19, 22-23
Wala ako sing kinamatarong sa pagpabugal tungod kay nagawali ako sang Maayong Balita. Kon sa bagay, katungdanan ko ang pagwali sang Maayong Balita. Kailo man ako kon indi ko pag-iwali ang Maayong Balita! Kon ang pagwali ginahimo ko sa akon lamang luyag, ti magapaabot ako sing suhol. Pero tungod nga ginahimo ko ini subong nga isa ka tulomanon, nagakahulogan nga ginahimo ko ini subong nga hilikuton nga gintugyan sa akon sang Dios. Karon, ano ang akon suhol? Ang akon suhol amo ang kalipay nga wala ako nagapabayad sa akon pagwali sang Maayong Balita, kag wala ako nagagamit sang akon mga kinamatarong, agod bayaran ako sa akon pagpangabudlay para sa Maayong Balita. Hilway ako nga tawo kag indi ulipon sang bisan sin-o. Pero ginahimo ko ang akon kaugalingon nga ulipon sang tanan, agod madamo ang madala ko sa Ginoo. Sa mga maluya sing pagtuo nanginkasubong ako sang isa sa ila, agod madala ko sila sa Ginoo. Gani, nanginkasubong ako nila sa tanan nga mga bagay sa sining nanuhaytohay nga mga tawo, agod nga maluwas ko ang iban sa ila bisan sa ano nga paagi. Ginahimo ko ini tanan tungod sa Maayong Balita, agod nga makaambit man ako sang mga kaayuhan sini.

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...