Friday 18 May 2018

"Ang Iya Iloy Nagtipig sini Tanan sa Iya Tagipusoon"

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Hunyo 9, 2018)


Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Isaias nga Propeta 61:9-11
Manginbantog sila sa mga kapungsoran; ang tagsatagsa nga makakita sa ila makahibalo nga sila mga tawo nga akon ginbendisyunan.” Ang Jerusalem nagahinugyaw tungod sang ginhimo sang GINOO. Ang Dios nagpabayu sa iya sing kaluwasan kag pagdaog! Kaangay sia sang nobya ukon nobyo nga nakailis na para sa kasal. Pat-od gid nga ang Ginoo magaluwas sang iya mga tawo subong nga ang mga binhi magatubo. Kag ang tanan nga mga kapungsoran magadayawon sa iya.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 71:8-9, 14-15, 16-17, 22
(S) Magakanta ako nahanungod sang imo kaluwasan.

Ginadayaw ko ikaw sa bug-os nga adlaw kag ginasugid ko ang imo kadungganan. Indi man ako pagsikwaya karon nga tigulang na ako, indi man ako pagpatumbayai karon nga maluya na ako! (S)
Magalaom ako sa imo sa gihapon; magapadayon ako sa pagdayaw sa imo. Magasugid ako sang imo pagkamatarong, sa bug-os nga adlaw magahambal ako nahanungod sang imo kaluwasan. (S)
Dayawon ko ikaw Ginoong DIOS, tungod kay ikaw gamhanan isugid ko ang imo lamang pagkamatarong. Gintudloan mo ako halin sang pamatan-on pa ako, kag tubtob karon ginasugid ko ang imo makatilingala nga mga binuhatan. (S)
Dayawon ko gid ikaw sa arpa, dayawon ko ang imo katutom, O Dios. Sa akon arpa magatukar ako sing mga kalantahon sa imo, ang Balaan sang Israel. (S)

Aleluya:
Lucas 2:19
Ang bulahan nga Birhen Maria nagtipig sang pulong sang Dios kag ginpamalandungan ini sa iya kaugalingon.
Gintipigan ni Maria ini nga mga butang kag ginpamalandungan. (2:19)
Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 2:41-51
Tuigtuig ang mga ginikanan ni Jesus nagakadto sa Jerusalem sa Piesta sang Pascua. Sang dose na ka tuig ang edad ni Jesus nagpamiesta sila subong sang kinaandan nga ginahimo nila. Sang tapos na ang piesta nagpauli sila, pero ang bata nga si Jesus nagpabilin sa Jerusalem nga wala matalupangdi sang iya ginikanan. Naghunahona sila nga yara man lang sia upod sa ila mga kaupdanan kag sang nakapanglakaton na sila sing isa ka adlaw ginpangita nila sia sa ila mga paryente kag mga abyan. Wala nila sia makita, gani nagbalik sila sa Jerusalem sa pagpangita sa iya. Sa ikatlo nga adlaw nakita nila sia sa templo nga nagapungko upod sa mga manunodlo nga Judio nga nagapamati kag nagapamangkot sa ila.
Nakita nila sia . . . nga nagapamati kag nagapamangkot. (2:46)
Ang tanan nga nakabati sa iya natingala gid sa iya kaalam kag mga sabat. Natingala ang iya ginikanan sang makita nila sia, kag ginsingganan sia sang iya iloy, “Noy, ngaa man nga ginhimo mo ini sa amon? Tan-awa bala, nalisdan kami ni tatay mo sa pagpangita sa imo.” Nagsabat sia sa ila, “Ngaa bala nga ginapangita gid ninyo ako? Wala bala kamo makahibalo nga kinahanglan nga yara ako sa balay sang akon Amay?” Pero wala sila makahangop sang ginhambal niya sa ila. Gani si Jesus nag-upod sa ila pabalik sa Nazaret, sa diin nagmatinumanon sia sa ila. Ang iya iloy nagtipig sini tanan sa iya tagipusoon.

Hunyo 8 | Hunyo 10

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...