Sunday 3 June 2018

"Makilala ninyo Sila sa Ila mga Buhat"

Liturhiya sang Pulong
(Miyerkules, Hunyo 27, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa Ikaduha nga Libro sang:
Mga Hari 22:8-13; 23:1-3
Gindala ni Safan ang sugo sang hari kay Helcias, kag si Helcias nagsiling sa iya nga nakita niya ang Libro sang Kasuguoan sa Templo. Ginhatag ni Helcias ang libro kay Safan kag ginbasa niya ini. Dayon nagbalik si Safan sa hari kag nagsugid: “Ang imo mga alagad nagkuha sang kuwarta sa Templo kag ginhatag ini sa mga tawo nga gintugyanan sa pagpakaayo sang Templo.” Kag dayon nagsiling pa gid sia, “Yari ang libro nga ginhatag sa akon ni Helcias.” Kag ginbasa niya ini sing mabaskog sa hari. Sang pagkabati sang hari sang nasulat sa libro, gingisi niya ang iya bayu sa kasubo. Ginpatawag niya si Helcias, si Safan, ang iya anak nga si Ahicam, si Acbor nga anak ni Mecaya, kag si Asaya nga nagaalagad sa hari, kag ginsugo sila: “Lakat kamo kag magpamangkot sa GINOO para sa akon kag para sa tanan nga mga tawo sang Juda nahanungod sa mga pagtudlo sini nga libro. Ang GINOO naakig sa aton, kay ang aton mga katigulangan wala magtuman sang dapat nila buhaton suno sa ginsiling sini nga libro.” Ginpatawag ni Josias ang tanan nga mga pangulo sang Juda kag Jerusalem, kag nagsulod sila sa Templo sing tingob, upod ang mga pari kag mga propeta kag ang tanan nga nabilin nga mga pumoluyo sang Jerusalem, manggaranon kag imol. Sa atubangan nila tanan,  ginbasa sang hari sing mabaskog ang bug-os nga Libro sang Kasugtanan nga nasapwan sa Templo. Nagtindog sia sa luyo sang haligi sang hari, kag naghimo sing kasugtanan sa GINOO sa pagtuman sa iya, kag sa pagbantay sang iya mga kasugoan kag mga sugo sa bug-os niya nga tagipusoon kag kalag, kag himuon niya ang ginasiling sang kasugtanan, suno sa nasulat sa libro. Ang tanan nga mga tawo nagsaad sa pagtuman sang kasugtanan.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:33, 34, 35, 36, 37, 40
(S) Tudloi ako, O GINOO, sang kahulogan sang imo mga kasugoan.

Tudloi ako, O GINOO, sang kahulogan sang imo mga kasugoan, kag tumanon ko sila sa tanan nga tion. (S)
Isaysay sa akon ang imo kasugoan, kag akon ini tumanon; tipigan ko ini sa bug-os ko nga tagipusoon. (S)
Tuytoyi ako sa dalanon sang imo mga sugo, kay sa ila may kalipayan ako. (S)
Hatagi ako sing handom sa pagtuman sang imo mga pagsulondan, sa baylo sang handom nga magmanggaranon. (S)
Ilikaw ang akon igtalupangod sa wala sing pulos; magmaayo ka sa akon suno sa imo ginsaad. (S)
Luyag ko magtuman sang imo mga sugo, tungod kay ikaw matarong, hatagi ako sing bag-o nga kabuhi! (S)

Aleluya:
Juan 15:4, 5
Magpabilin kamo sa akon, kag ako magapabilin sa inyo, siling sang Ginoo; ang nagapabilin sa akon, kag ako sa iya, magapamunga sing madamo.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 7:15-20
“Andam kamo sa indi matuod nga mga propeta. Nagakadto sila sa inyo nga daw mga karnero, pero sa sulod subong sila sang mapintas nga mga lobo. Makilala ninyo sila sa ila mga pagginawi. Ang mga sapinit wala nagapamunga sing ubas, kag ang talungon wala nagapamunga sing mga higos. Ang maayo nga kahoy nagapamunga sing maayo; ang malain nga kahoy nagapamunga sing malain. Ang maayo nga kahoy indi makapamunga sing malain nga bunga, kag ang malain nga kahoy indi makapamunga sing maayo nga bunga. Ang tagsa ka kahoy nga wala nagapamunga sing maayo nga bunga ginatapas kag ginahaboy sa kalayo. Gani, makilala ninyo ang indi matuod nga mga propeta sa ila mga buhat.”

Hunyo 26 | Hunyo 28

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...