Wednesday 20 June 2018

"Ang Paghidait sa Inyo"

Liturhiya sang Pulong
(Huwebes, Hulyo 12, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Propeta Oseas 11:1-4, 8-9
“Sang bata pa si Israel, ginhigugma ko sia. Sugod sang paghalin niya sa Egipto gintawag ko sia nga akon anak. Pero sa sobra ko nga pagbatiti sa iya kaangay sang isa ka anak, labi nga nagapalayo sia sa akon. Ang akon mga tawo naghalad kay Baal, nagsunog sila sing insyenso sa mga diosdios. Pero ako ang nagtudlo kay Israel sa paglakat, ginkungkong ko sila, pero wala nila ginkilala ang akon pag-atipan sa ila. Ginbutong ko sila pakadto sa akon nga may paghigugma. Ginhakwat ko sila kag ginkugos sing hugot; nagduko ako sa pagpakaon sa ila. Ano bala ang pagsikway ko sa imo, O Israel? Ano bala ang pagpatumbaya ko sa imo? Malaglag ko bala ikaw pareho sa ginhimo ko sa Adma? Ukon mahimo ko bala sa imo ang ginhimo ko sa Seboim? Ang akon tagipusoon indi magtugot sini! Naluoy ako sa imo. Indi ko ikaw pagsilutan sa akon kaakig, indi ko paglaglagon liwat ang Israel. Kay Dios ako kag indi tawo. Ako, ang Balaan, nagaupod sa imo. Indi ako magkadto sa imo nga may kaakig.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 80:2, 3, 15-16
Ipakita man ang imo gugma sa tribo sang Efraim, Benjamin, kag Manases! Ipakita sa amon ang imo kusog; kari kag luwasa kami! Pabalika kami, O Dios! Ipakita sa amon ang imo gugma, kag maluwas kami! Kari kag luwasa ining balagon nga ikaw gid ang nagtanom, ining linghod nga balagon nga ginpatubo mo sing mabakod! Gintutdan ini sang amon mga kaaway, kag ila gintapas, tuloka sila sing masakit kag laglaga sila!

Aleluya:
Marcos 1:15
Ang Ginharian sang Dios malapit na: bayai ninyo ang inyo mga sala kag magpati sa Maayong Balita.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 10:7-15
Lakat kamo kag ibantala nga ang Ginharian sang langit malapit na! Ayuha ninyo ang mga masakiton, banhawa ang mga patay, ayuha ang mga aruon, kag tabuga ninyo ang mga yawa. Nakabaton kamo nga wala sing bayad, gani maghatag man kamo nga indi magpabayad. Indi kamo magdala sing bulawan, pilak ukon bisan saway nga sinsilyo sa inyo bulsa. Indi kamo magdala sing puyo sa inyo pagpanglakaton, ukon ilislan, ukon sandalyas, ukon sungkod, kay ang nagapangabudlay dapat gid hatagan sang iya mga kinahanglanon. “Kon magsulod kamo sa bisan diin nga banwa ukon baryo, pangitaa ninyo ang luyag magbaton sa inyo, kag didto kamo magdayon sa iya tubtob sa inyo paghalin sa sadto nga duog. Sa inyo pagsulod sa isa ka balay magsiling kamo, ‘Ang paghidait sa inyo.’ Kon ginabaton kamo sang mga tawo sa sina nga balay, paluntara ang inyo paghidait sa sina nga panimalay. Pero kon indi sila magbaton sa inyo, bawia ninyo ang inyo pag-abiabi. Kag kon may mga panimalay ukon banwa nga indi magbaton ukon magpamati sa inyo, bayai ina nga duog kag taktaka ang yab-ok sa inyo mga tiil. Dumdoma ninyo ini! Sa Adlaw sang Paghukom, sobra pa ang silot nga pagabatunon sadto nga banwa sang sa Sodoma kag Gomorra!”

Hulyo 11 | Hulyo 13

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...