Wednesday 20 June 2018

Karnero sa Tunga sang mga Lobo - Magmainandamon kag Magmabuot

Liturhiya sang Pulong
(Biyernes, Hulyo 13, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Propeta Oseas 14:2-10
Magbalik kamo sa GINOO, kag himoa ninyo ini nga pangamuyo nga inyo halad sa iya: “Patawara kami sang amon mga sala, kag batuna ang amon pangamuyo, kag magadayaw kami sa imo suno sa amon ginsaad. Ang Asiria indi gid makaluwas sa amon, kag ang amon mga karuwahi sa inaway indi makaapin sa amon. Indi na kami magsiling liwat sa amon mga diosdios, ‘Kamo amo ang amon Dios.’ Ginakilala namon, O GINOO, nga ikaw nagakaluoy sa ila nga wala na sing iban nga ginadangpan.” Pabalikon ko sa akon ang akon mga tawo. Higugmaon ko sila sa bug-os ko nga tagipusoon, kay wala na ako naakig sa ila. Sa mga tawo sang Israel manginkaangay ako sang ulan sa mamala nga duta. Magapamukadkad sila kaangay sang mga bulak, magapanggamot sila sing madalom kaangay sang mga kahoy sa Libano. Magapanalingsing sila kag manginmatahom kaangay sang mga kahoy nga olivo. Manginmahamot sila kaangay sang mga sedro sa Libano. Sa liwat magakabuhi sila sa idalom sang akon pag-apin. Magalagtom sila kaangay sang hardin kag manginmabungahon kaangay sang talamnan sang ubas. Manginbantog sila kaangay sang bino sa Libano. Ang mga tawo sang Israel indi na magsapak sang mga diosdios, sabton ko ang ila mga pangamuyo kag tatapon ko sila. Pasilungon ko sila sa akon kaangay sang madabong nga kahoy. Ako ang ginagikanan sang tanan nila nga mga kaayuhan. Kabay nga sila nga mga maalam makahangop sang ginasulat diri kag ila ini huptan sa ila tagipusoon. Ang mga dalanon sang GINOO husto, kag ang matarong nga mga tawo nagakabuhi paagi sini, pero ang mga makasasala nagakasandad tungod kay wala sila nagakabuhi suno sa sini nga mga dalanon.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 51:3-4, 8-9, 12-13, 14, 17
Ginaako ko ang akon mga kasaypanan, ginakilala ko ang akon mga sala sa tanan nga tion. Nakasala ako sa imo, sa imo gid lang, kag ginhimo ko ang ginapakalain mo. Gani matarong ikaw sa imo paghukom sa akon; may katarungan ikaw sa pagkondenar sa akon. Pabatia ako sang mga kinalipay kag kinasadya, kag bisan pa nga ginbatibati kag gindugmok mo ako, magakalipay ako liwat. Piyunga ang imo mga mata sa akon mga sala, kag panasa ang tanan ko nga mga kalautan. Iuli sa akon ang kalipay sang imo kaluwasan, kag himoa ang akon espiritu nga magmatinumanon. Dayon tudluan ko ang mga makasasala sang imo mga sugo, kag magabalik sila sa imo. Luwasa ang akon kabuhi, O Dios nga akon manlulowas, kag ibantala ko sing malipayon ang imo pagkamatarong. Ang akon halad, O Dios, amo ang mapainuboson nga espiritu, ang mapainuboson kag matinumanon nga tagipusoon indi mo pagsikwayon.

Aleluya:
Juan 16:13; 14:26
Kon mag-abot ang Espiritu sang kamatuoran, sia magatuytoy sa inyo sa bug-os nga kamatuoran kag magapahanumdom sia sa inyo sang tanan nga akon ginsiling sa inyo.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 10:16-23
“Tandai ninyo ini! Ginapadala ko kamo subong nga mga karnero sa tunga sang mga lobo. Magmainandamon kamo subong sang mga man-og, kag magmabuot subong sang mga pating. Mag-andam kamo kay may mga tawo nga magadakop kag magadala sa inyo sa hukmanan, kag pagabunalon kamo nila sa ila mga sinagoga. Isumbong kamo sa atubangan sang mga pangulo kag mga hari tungod sa akon, sa pagsugid sang Maayong Balita sa ila kag sa mga Gentil. Samtang ginasumbong nila kamo, indi kamo magpalibog kon ano ang inyo inugsabat ukon paano ang inyo pagsabat, kay kon mag-abot ina nga tion pagatudloan kamo sang inyo isiling. Kay ang inyo ihambal indi inyo kundi iya sang Espiritu sang inyo Amay nga magahambal paagi sa inyo. “Ang utod magapapatay sang iya utod, ang amay magapapatay sang iya anak, kag ang anak magabato sa iya ginikanan kag magapapatay sa ila. Pagadumtan kamo sang tanan nga mga tawo tungod sa akon, pero ang nagapadayon tubtob sa katapusan maluwas. Kon sila maghingabot sa inyo sa isa ka banwa, magpalagyo kamo sa iban nga banwa. Nagasiling ako sa inyo, sa wala pa ninyo matapos ang inyo bulohaton sa tanan nga banwa sang Israel ang Anak sang Tawo magakari. 

Hulyo 12 | Hulyo 14

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...