Friday 4 May 2018

"Magbaton sang Ginharian sang Dios subong sang Isa ka Bata"

Balasahon Subong nga Adlaw
(Sabado, Mayo 26, 2018)


Nahauna nga Balasahon:
Santiago 5:13-20
May yara bala sa inyo nga nagaantos? Dapat sia magpangamuyo. May yara bala sa inyo nga malipayon? Magkanta sia sing mga pagdayaw. May yara bala sa inyo nga nagamasakit? Magtawag sia sang mga katigulangan sang iglesia nga magapangamuyo para sa iya kag magahaplas sa iya sang lana sa ngalan sang Ginoo. Ini nga pangamuyo nga nahimo sa pagtuo magaluwas sang nagamasakit; ang Ginoo magaayo sa iya, kag magapatawad sang iya mga sala nga nahimo.
Ini nga pangamuyo nga nahimo sa pagtuo magaluwas sang nagamasakit. (5:15)
Gani, magtuaray kamo sang inyo mga sala, kag magpangamuyoay kamo, agod nga mag-ayo kamo. Kay ang pangamuyo sang matarong nga tawo may daku nga gahom. Si Elias tawo man kaangay sa aton. Nagpangamuyo sia sing hugot gid nga indi mag-ulan, kag wala mag-ulan sa sulod sang tatlo ka tuig kag tunga. Nagpangamuyo sia liwat, kag nag-ulan sing mabunok kag ang duta nagpatubas. Mga utod ko! Kon may yara sa inyo nga nagtalang sa kamatuoran, kag may isa nga magpabalik sa iya, dumdoma ninyo ini: ang nagapabalik sang isa ka makasasala gikan sa iya malaut nga pagginawi magaluwas sang kalag sadto nga makasasala sa kamatayon, kag mapatawad ang madamo nga mga sala.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 141:1-2, 3, 8
Nagapanawag ako sa imo, O GINOO,  buligi ako gilayon! Pamatii ako kon magpanawag ako sa imo. Batuna ang akon pangamuyo subong sang insyenso, ang akon nabayaw nga mga kamot subong sang halad sa kagab-ihon. O GINOO, butangi sing bantay ang akon baba, isa ka gwardya sa ganhaan sang akon mga bibig. Pero ako, O Ginoong DIOS, nagapadayon sa pagsalig sa imo; nagadangop ako sa imo; indi pag-itugot nga mapatay ako!

Aleluya:
Mateo 11:25
O Amay, Ginoo sang langit kag duta! Nagapasalamat ako sa imo tungod kay ginpahayag mo sa mga di-maalam, ang ginlipdan mo sa mga maalam kag may mataas nga tinun-an. 

Ebanghelyo Subong nga Adlaw:
Marcos 10:13-16
May mga tawo nga nagdala sing mga bata sa kay Jesus agod iya sila matandog, pero ginsaway sang mga gintuton-an ang mga tawo nga nagdala sa ila. Sang matalupangdan ini ni Jesus, naakig sia kag nagsiling sa iya mga gintuton-an, “Pabay-i ninyo ang mga kabataan nga magpalapit sa akon, kag indi ninyo sila pagpunggi, kay ang Ginharian sang Dios iya sang mga kaangay nila. Dumdoma ninyo ini! Ang bisan sin-o nga indi magbaton sang Ginharian sang Dios subong sang isa ka bata indi gid makasulod sa amo nga Ginharian.” Dayon ginkugos ni Jesus ang mga kabataan, iya gintungtong ang iya mga kamot sa tagsatagsa sa ila, kag iya sila ginbendisyunan. 

Mayo 25 | Mayo 27

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...