Wednesday 27 June 2018

"Ang Langitnon nga Butang Ginpahayag Mo sa mga Di-maalam"

Liturhiya sang Pulong
(Miyerkules, Hulyo 18, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa mga:
Propeta Isaias 10:5-7, 13-16
Ang GINOO nagsiling, “Ginagamit ko ang Asiria subong sang balakol sa pagsilot sang akon mga ginaakigan. Ginpadala ko ang Asiria sa pagsalakay sa isa ka pungsod nga indi diosnon, nga nagpaakig sa akon. Ginpadala ko sila sa pagpang-ati, pagpangawat kag pagtasak sang mga tawo kaangay sang lunang sa mga dalan.” Pero ang hari sang Asiria may malain nga tuyo. Nagpamat-od sia sa paglaglag sang madamo nga mga pungsod. Ang hari sang Asiria nagapabugal, “Ako gid sini ang naghimo. Gamhanan ako, maalam kag maabtik. Ginkuha ko ang mga dulonan sa tunga sang mga pungsod kag ginkuha ko ang ila mga pagkabutang nga ila natipon. Kaangay sang isa ka toro nga baka gintasak ko ang mga nagapuyo didto. Ang mga kapungsoran sa kalibutan kaangay sang pugad sang pispis, kag ginkuha ko ang ila mga manggad kaangay sang pagkuha ko sang mga itlog. Wala sing pakpak nga nagkapakapa sa pagpahadlok sa akon, ukon nag-iyagak sa akon!” Pero ang Ginoo nagasiling, “Makasiling bala ang wasay nga gamhanan pa sia sang sa nagagamit sa iya? Labi pa bala ang lagari sang sa nagagamit sini? Ang balakol wala nagadala sang tawo kundi ang tawo nagadala sang balakol.” Ang GINOO nga Makagagahom magapadala sing balatian sa pagsilot sa mga matambok. Sa ila mga lawas may kalayo nga nagapadayon sa pagdabdab.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 94:5-6, 7-8, 9-10, 14-15
Ginahingabot nila ang imo mga tawo, O Ginoo, ginapigos nila ang imo kaugalingon nga mga tawo. Ginapamatay nila ang mga babayi nga balo kag ang mga ilo, kag ginapamatay man nila ang mga dumoluong nga nagapuyo sa amon duta. Nagasiling sila, “Ang GINOO indi makakita sa aton; ang Dios sang Israel wala nagasapak!” O mga tawo ko, daw ano gid kabuangboang sa inyo? San-o pa bala kamo makatuon? Ang Dios ang naghimo sang aton mga dulonggan, indi bala sia makabati? Sia ang naghimo sang aton mga mata, indi bala sia makakita? Sia ang nagagahom sa mga kapungsoran, indi bala sia magsilot sa ila? Sia ang manunodlo sang tanan nga mga tawo, indi bala sia makahibalo? Ang GINOO indi magbiya sang iya mga tawo, indi niya sila pagsikwayon. Ang katarungan makita liwat sa mga hukmanan, kag pagasakdagon ini sang tanan nga matarong nga mga tawo.

Aleluya:
Mateo 11:25
O Amay, Ginoo sang langit kag duta! Nagapasalamat ako sa imo tungod kay ginpahayag mo sa mga di-maalam, ang ginlipdan mo sa mga maalam kag may mataas nga tinun-an. 


Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 11:25-27
Sa sadto nga tion si Jesus nagsiling, “O Amay, Ginoo sang langit kag duta! Nagapasalamat ako sa imo tungod kay ginpahayag mo sa mga di-maalam, ang ginlipdan mo sa mga maalam kag may mataas nga tinun-an. Huo, O Amay, kay amo ini ang imo nahamut-an. “Ang akon Amay nagtugyan sa akon sang tanan nga butang. Wala sing nakakilala sa Anak luas ang Amay, kag wala man sing nakakilala sa Amay luas ang Anak kag ang bisan sin-o nga luyag ipahayag sang Anak ang Amay. 

Hulyo 17 | Hulyo 19

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...