Sunday 1 July 2018

"Ang Di-diosnon nga mga Tawo karon nga Panahon Nagapangita sing Milagro"

Liturhiya sang Pulong
(Lunes, Hulyo 23, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Propeta Miqueas 6:1-4, 6-8
Pamatii ninyo ang ginasiling sang GINOO batok sa Israel. Magtindog ka, O Ginoo, kag ihambal ang imo panumbong samtang nagsaksi ang mga bukid. Pabatia ang mga bakulod sang imo ginahambal. Mga bukid, kamo nga mga sadsaran sang duta sa walay katubtoban, pamatii ninyo ang panumbongon sang GINOO. Ang Ginoo may panumbongon batok sa iya mga tawo. Isumbong niya ang Israel. Ang Ginoo nagasiling, “Mga tawo ko, ano bala ang nahimo ko sa inyo? Tungod sa ano nanginpalas-anon ninyo ako? Sabta ninyo ako. Gindala ko kamo pa gwa halin sa Egipto. Ginluwas ko kamo sa pagkaulipon. Ginpadala ko si Moises, si Aaron kag si Miriam sa pagpangulo sa inyo. Ano bala ang dalhon ko sa GINOO, ang Dios sang langit, kon magkadto ako sa pagsimba sa iya? Magadala bala ako sang labing matambok nga mga tinday sang baka nga sunogon subong halad sa iya? Malipay bala ang GINOO kon dalhan ko sia sing linibo nga mga karnero, ukon wala nagauntat nga pag-ilig sang lana nga olivo? Ihalad ko bala ang akon panganay nga anak sa pagbayad sang akon mga sala?” Kamo nga mga tawo bisan diin, ang Ginoo nagsiling sa inyo kon ano ang maayo. Amo ini ang ginapangayo niya sa inyo: himoa ninyo ang matarong, maghigugma sing malig-on, kag magtuman sa inyo Dios sing mapainuboson.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 50:5-6, 8-9, 16-17, 21, 23
Nagasiling sia, “Tipona sa akon ang matutom ko nga mga tawo, ang mga naghimo sing kasugtanan sa akon paagi sa isa ka halad.” Ginapahayag sang kalangitan nga ang Dios matarong, nga sia gid amo ang hukom! Wala ako nagasaway sa imo tungod sang imo mga halad kag sang mga halad nga sinunog nga imo pirme ginahalad sa akon. Wala ako kinahanglan sang toro nga mga baka gikan sa inyo mga pastuhan, ukon mga kanding gikan sa inyo mga kahayupan. Pero nagasiling ang Dios sa malaut, “Ngaa bala ginapabutyag mo ang akon mga sugo? Ngaa bala nagahambal ka nahanungod sang akon kasugtanan? Indi ka magpatudlo sa akon, ginasikway mo ang akon mga sugo. Ini tanan ginhimo mo, kag naghipos lang ako, gani nagpanghunahona ka nga kaangay ako sa imo. Pero karon sabdungon ko ikaw, kag ipaathag ini nga butang sa imo. Ang mga pagpasalamat amo ang halad nga nagapadungog sa akon, kag luwason ko gid ang tanan nga nagatuman sa akon.”

Aleluya:
Mga Salmo 95:8
Indi kamo magpakatig-a subong sang inyo mga katigulangan didto sa Meriba, subong sang didto sila sa desierto sa Masa.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 12:38-42
Dayon may mga manunodlo sang Kasugoan kag mga Fariseo nga nagsiling kay Jesus, “Manunodlo, luyag kami makakita sa imo nga nagahimo sing milagro.” Si Jesus nagsabat, “Daw ano kalaut kag di-diosnon sang mga tawo karon nga panahon! Nagapangayo bala kamo sa akon sing milagro? Wala sing milagro nga ihatag sa inyo luas sang milagro nga natabo sa kay Jonas nga propeta. Subong nga si Jonas nagpabilin didto sa tiyan sang daku nga isda sa sulod sing tatlo ka adlaw kag tatlo ka gab-i, subong man ang Anak sang Tawo magapabilin sa kadadalman sang duta sa sulod sing tatlo ka adlaw kag tatlo ka gab-i. Sa Adlaw sang Paghukom ang mga tawo sa Ninive magasumbong sa inyo tungod kay naghinulsol sila sang ila mga sala sang pagkabati nila kay Jonas nga nagawali. Karon may isa diri nga labaw pa kay Jonas! Sa Adlaw sang Paghukom ang Rayna sa Bagatnan magasumbong sa inyo, tungod kay nagkari sia halin pa sa malayo gid nga lugar sa pagpamati sang kaalam ni Salomon kag yari karon nagasiling ako sa inyo, may isa diri nga labaw pa kay Salomon!”

Hulyo 22 | Hulyo 24

No comments:

Post a Comment

"Pamatii ang Pulong sang Dios kag Tumana ini"

Liturhiya sang Pulong (Sabado, Oktubre 13, 2018) Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga: Taga-Galacia 3:22-29 ...